Aktualności
- Marta Komorowska - nowa Członkini Pomocni12.11.2022
- Jagoda Klincewicz - nowa Członkinia Pomocni12.11.2022
- Język ruchu, język ciała – czyli czym zajmuje się Laban/Bartenieff Movement System? Blog Pomocni.12.11.2022
- Życie w zgodzie z rytmem natury – moc rytuałów wspierających życiowy balans. Blog Pomocni12.11.2022
Bądź na bieżąco!
polub także:
https://www.facebook.com/pomocnia/
Jeśli chcesz otrzymywać informację o szkoleniach napisz na adres: kontakt@centrumciebie.pl
lub
jeśli masz konto na facebook kliknij przycisk lubię to powyżej.
POMOCNIA
Pracownia Psychologiczna
komentarzy(0)
Warsztaty i szkolenia:
Asertywność - czyli pewność siebie, zdecydowanie w odmowie, prośbie i komplemencie a zarazem kultura osobista.
Asertywność - czyli pewność siebie, zdecydowanie w odmowie, prośbie i komplemencie a zarazem kultura osobista.
Autoprezentacja. Jak wywierać dobre wrażenie na innych w sytuacjach zawodowych. Wzbudzanie zaufania, prezentowanie atrakcyjnego i kompetentnego wizerunku.
Skuteczne negocjacje w życiu zawodowym. Jak dobrze przekonywać, odczytywać zamiary, panować nad emocjami, stosować właściwe strategie i techniki.
Stres i jak nim efektywnie zarządzać, czyli wykorzystaj motywujące i rozwojowe właściwości stresu doświadczanego w pracy.
Skuteczne planowanie, organizacja czasu i wybór celów – warsztat, na którym:
- ustalisz Twoje priorytety
- wzbogacisz swoje sposoby osiągania celów
- podzielisz zadania na mniejsze, zachęcające do pracy
- poznasz narzędzia, które przyspieszą pracę a
- zaoszczędzony czas przeznaczysz na inne cele.
Jak szybko i efektywnie się uczyć?– warsztat, na którym:
- zapoznasz się z zasadami pracy umysłowej
- przyjrzysz się swojemu nastawieniu do nauki i temu jak wpływa ono na efekty uczenia się
- poznasz nowe techniki uczenia się, notowania i utrwalania wiedzy
- nauczysz się, jak zwiększyć swoja motywację i
- jak czerpać radość z nauki.
Profesjonalna obsługa klienta. Wywoływanie i wzmacnianie pozytywnego nastawienia do klientów oraz budowanie dobrej, także długofalowej relacji. Odkrywanie najważniejszych interesów klienta. Znaczenie pierwszego wrażenia i stereotypów, komunikacja werbalna i niewerbalna, rozróżnianie typów klientów i właściwe reagowanie na nich. Radzenie sobie ze stresem, manipulacją i trudnym klientem. Działanie asertywne, postępowanie w sytuacjach reklamacji oraz negocjacji. Właściwy ubiór, zachowanie się, skuteczna korespondencja biznesowa oraz tworzenie dobrego wizerunku firmy.
Poszukiwanie pracy i planowanie zmian zawodowych. Ustalenie celów zawodowych, odkrywanie pełni osobistego potencjału, predyspozycji poprzez sięganie do różnych sfer życia. Praca nad wiarą we własne możliwości i nad ograniczającymi przekonaniami. Poszukiwanie pracy, poprawne konstruowanie cv, praktyczne przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz do etapu adaptacji w nowym miejscu pracy.