Bądź na bieżąco!

polub także:

https://www.facebook.com/pomocnia/


Jeśli chcesz otrzymywać informację o szkoleniach napisz na adres: kontakt@centrumciebie.pl

lub

jeśli masz konto na facebook kliknij przycisk lubię to powyżej.

POMOCNIA

Pracownia Psychologiczna 

www.pomocnia-poznan.pl


Dodaj lub sprawdź opinie Klientów:



Anna Wojciechowska Opinie

Praca, edukacja, organizacja czasu …

Warsztaty i szkolenia:

Asertywność
- czyli pewność siebie, zdecydowanie w odmowie, prośbie i komplemencie a zarazem kultura osobista.
 
Autoprezentacja. Jak wywierać dobre wrażenie na innych w sytuacjach zawodowych. Wzbudzanie zaufania, prezentowanie atrakcyjnego i kompetentnego wizerunku.
 
Skuteczne negocjacje w życiu zawodowym. Jak dobrze przekonywać, odczytywać zamiary, panować nad emocjami, stosować właściwe strategie i techniki.
 
Stres i jak nim efektywnie zarządzać, czyli wykorzystaj motywujące i rozwojowe właściwości stresu doświadczanego w pracy.
 
Skuteczne planowanie, organizacja czasu i wybór celów – warsztat, na którym:
      • ustalisz Twoje priorytety
      • wzbogacisz swoje sposoby osiągania celów
      • podzielisz zadania na mniejsze, zachęcające do pracy
      • poznasz narzędzia, które przyspieszą pracę a
      • zaoszczędzony czas przeznaczysz na inne cele.
 
Jak szybko i efektywnie się uczyć?– warsztat, na którym:
      • zapoznasz się z zasadami pracy umysłowej
      • przyjrzysz się swojemu nastawieniu do nauki i temu jak wpływa ono na efekty uczenia się
      • poznasz nowe techniki uczenia się, notowania i utrwalania wiedzy
      • nauczysz się, jak zwiększyć swoja motywację i
      • jak czerpać radość z nauki.
 
 
Profesjonalna obsługa klienta. Wywoływanie i wzmacnianie pozytywnego nastawienia do klientów oraz budowanie dobrej, także długofalowej relacji. Odkrywanie najważniejszych interesów klienta. Znaczenie pierwszego wrażenia i stereotypów, komunikacja werbalna i niewerbalna, rozróżnianie typów klientów i właściwe reagowanie na nich. Radzenie sobie ze stresem, manipulacją i trudnym klientem. Działanie asertywne, postępowanie w sytuacjach reklamacji oraz negocjacji. Właściwy ubiór, zachowanie się, skuteczna korespondencja biznesowa oraz tworzenie dobrego wizerunku firmy.
 
 
Poszukiwanie pracy i planowanie zmian zawodowych. Ustalenie celów zawodowych, odkrywanie pełni osobistego potencjału, predyspozycji poprzez sięganie do różnych sfer życia. Praca nad wiarą we własne możliwości i nad ograniczającymi przekonaniami. Poszukiwanie pracy, poprawne konstruowanie cv, praktyczne przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz do etapu adaptacji w nowym miejscu pracy.